W związku z dynamicznym rozwojem, poszukujemy pracownika na stanowisko:
Technik Serwisu
(miejsce pracy: Szczecin)
Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:
• profesjonalna obsługa serwisowa urządzeń drukująco-kopiujących oraz doradztwo w dziedzinie ich eksploatacji,
• doradztwo oraz wsparcie klienta w zakresie rozwiązań IT,
• budowanie trwałych relacji z klientami.
Oferujemy:
• umowę o pracę,
• atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz system premiowy,
• pełną wyzwań pracę w zmotywowanym zespole, tworzonym przez osoby z wieloletnim doświadczeniem biznesowym,
• szkolenia i wsparcie w podnoszeniu kwalifikacji zawodowych,
• ciekawą i ambitną pracę w stabilnym zespole,
• niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon komórkowy, samochód służbowy)
• udział we współtworzeniu sukcesu firmy wdrażającej nowatorskie rozwiązania technologiczne w swojej branży.
Od Kandydatów oczekujemy:
• min. średniego wykształcenia technicznego (elektronika, informatyka lub mechanika),
• wiedzy i umiejętności umożliwiających instalację urządzeń w środowisku sieciowym klienta
• znajomości języka angielskiego w stopniu umożliwiającym zrozumienie dokumentacji technicznej,
• umiejętności pracy w zespole,
• pełnego zaangażowania w powierzone zadania,
• samodzielności,
• prawa jazdy kat. B.
Dodatkowe atuty:
• doświadczenie w zakresie serwisowania urządzeń techniki biurowej
• znajomość budowy i zasad pracy urządzeń biurowych.
Zachęcamy do składania ofert Kandydatów posiadających zdolności interpersonalne (tj. otwartość, komunikatywność) w bezpośrednim kontakcie z klientem, posiadających dużo entuzjazmu, gotowych do ciągłego podnoszenia kwalifikacji oraz cechujących się wysoką kulturą osobistą.
Prosimy o przesyłanie CV oraz listu motywacyjnego z aktualną fotografią na adres e-mail: info@developszczecin.pl